Information från Tunalids Ridklubb

• Nu har sista datum för att rapportera in försäljningen varit för Newbody och kakor. Vi har öppnat för efterbeställningar redan nu så det går att lägga ordrar nu i två veckor framåt. Lotterna är det 10 stycken som har hämtat ut och dem säljer vi april ut så vi gör ett ryck under nästa vecka och delar ut resten av dem.
  • Vi har startat ett arbete med att sätta upp kameror på anläggningen,  i steg ett kommer de att sitta i stallet och i ingången till ridhuset. De kommer att vara i bruk under natten i stallet. Anledningen är att det är många stölder av sadlar och annan utrustning i området just nu samt vill vi veta när någon obehörig är i stallet när vi inte har verksamhet. I ingången till ridhuset kommer de att vara aktiverade när vi inte har verksamhet. Detta för att se hur stor utnyttjningsgrad vi har så vi kan anpassa underhållet efter det samt även så att vi vet vilka som nyttjar vårt ridhus.
  • Vi vill påminna om vår klubbväll på Hudikprofil onsdag den 19 april från kl. 16.00. Kom och kolla in de nya kläderna i vår kollektion😊
  • Tuna cup kommer att starta med dressyr söndagen den 23 april. Håll koll i stallet där anmälningslistor kommer upp idag.